emelie

Hej!

Jag heter Emelie och bor i rödbo med min familj. Jag är 13år och fyller 14 den 30 september, Jag har vuxit med hästar då min mamma har haft häst väldigt länge.och nu har vi 2 hästar, Jag gillar även att fota, Dock inte lika mycket som Fanny xd, Jag har en nikon d90


Grimladi:
Grimaldi, Malte som han kallas är ett halvblod född 2003, Han är jättesnäll att hålla på med, Men vi ridning kan han bli lite `tittig´. Han har med min mamma tävlat upp till La:2 på 62% är inte tävlad så mycket. Och jag ska kanske börja tävla lite med honom om några år när han fått mera rutin.








Jolly:

Jolly är ett smäckert fjordsto född 2006, Hon har inte tävlat så mycket men har godkända resultat upp till Lb dressyr, Jag har även tänkt åka ut och starta lite hoppning med henne ,då hon ÄLSKAR att hoppa Hon har hoppat 1m, Men är inte hoppad så mycket pga mitt dressyrintresse. Jolly är världens goaste ponny! hon älskar att bara stå och gosa i flera timmar.










dressyrekipagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0